niedziela, 29 maja 2016

project motivational monday

Hej kochani!
Tak jak ogłaszałam w poprzednim poście mam masę pomysłów na posty i coraz więcej czasu, żeby je zrealizować, z czego jestem bardzo zadowolona! Więc bez dalszego gadania, pragnę Was zaprosić na cykl postów pt.: "Project Motivational Monday". Posty będą pojawiać się co tydzień w poniedziałek, ponieważ jak wiadomo jest to dzień najbardziej pozbawiony motywacji i chęci do życia, którą właśnie chcę w Was wzbudzić! Jeżeli jesteś osobą, która chce coś zmienić w swoim życiu, żyć bardziej pozytywnie, potrzebuje mocnego kopniaka, żeby coś zrobić lub po prostu chce mi towarzyszyć w tym projekcie to serdecznie zapraszam! Pierwszy post z cyklu już jutro! 
Koniecznie zaobserwujcie bloga, żeby nic nie przegapić, oraz piszcie mi w komentarzach czy podoba Wam się coś takiego :)
Buziaczki, miłego dnia,
  roxen94

2 komentarze:

  1. Myślę, że to świetny pomysł!;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! zachęcam do obserwowania bloga, żeby nie ominąć żadnego posta :)

      Usuń