niedziela, 24 kwietnia 2016

warsaw

Witam wszystkich po dość długiej nieobecności na blogu, pod koniec posta będzie ogłoszenie, więc proszę wytrwacie do końca.
W Warszawie zawsze jak byłam to tylko przejazdem i nigdy na dłużej tam nie zostawałam, i uznałam, że trzeba to zmienić. To miasto od zawsze bardzo mi się podobało i bardzo mnie do siebie przyciągało. Poprosiłam więc mamę i wybrałyśmy się na przecudowną wycieczkę do stolicy. Zwiedziłyśmy najwięcej ile się dało w dwa dni. Zjadłyśmy śniadanie w Charlotte (jeżeli ktoś nie był to gorąco polecam), byłyśmy na tarasie widokowym, przeszłyśmy całe stare miasto wzdłuż i wszerz, kupiłyśmy kilka drobnostek w Złotych Tarasach, zwiedziłyśmy Muzeum Powstania Warszawskiego (które bardzo chciałam zobaczyć i ani trochę się nie zawiodłam) oraz byłyśmy w Zachęcie, co też wspominam w wielkim uśmiechem na ustach. :)
Warszawa ma szczególne miejsce w moim sercu i na pewno wielokrotnie będę do niej wracać, bardzo podoba mi się klimat tego miasta. Uwielbiam duże miasta, które żyją szybko, tak samo jak uwielbiam się zatrzymać w jakiejś chwili podziwiając wszystkich dookoła biegnących załatwić swoje sprawy.
A teraz zapraszam do zobaczenia paru zdjęć z wyjazdu, enjoy!

Ogłoszenie!
Wiem, że zaniedbałam bloga, ale to z powodu egzaminów gimnazjalnych, więc teraz po ich zakończeniu ruszam z blogowaniem pełną parą! Mam parę super pomysłów i już się nie mogę doczekać, aż je wcielę w życie, bądźcie czujni!

Wszystkie zdjęcia zostały wykonane przez Katarzynę Krefft.

6 komentarzy:

  1. muszę w końcu odwiedzić Warszawę;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Warszawę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!
    Bardzo dobry post, zapraszam do mnie ;) majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, bardzo interesujący post :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń